FAQ

Telefon?

På grunn av den store mengden av bestillinger og serviceforespørslene som behandles på ulike språk, håndteres per i dag kundesevice via e-post og telefon for å raskest mulig tilfredsstille kundene våre. Dermed opprettholder vi en kostnadseffektiv organisasjon, som kan tilby kundene våre lave priser over hele Europa.

Hvorfor tømmes handlekurven når jeg går til kassen?

Hvis du bruker en proxy-server, må du sørge for at du bruker samme proxy-innstillinger både for HTTP og SECURE (HTTPS). I motsatt fall kan det hende at varekurven din tømmes når du går til kassen. Det varierer fra nettleser til nettleser hvordan proxy-innstillingene endres. Les mer om dette i nettleserens Hjelp-funksjoner.

Jeg har et produkt som jeg vil reklamere på. Er det bare å sende produktet tilbake til dere?

Vi garanterer at produktene du har bestilt, er feilfrie ved leveranse. Skulle du motta en defekt eller feillevert artikkel, ber vi deg kontakte Kundeservice snarest og innen 30 dager, så vi får rettet opp feilen. Kundeservice behandler feilmeldingen og sender deg en returrapport, som du må fylle ut og returnere sammen med artikkelen. Du betaler selvsagt ikke for leveransen av den nye artikkelen.

Er det noen garanti på sokkene ?

Ja sokkene har 1 års garanti. (100 vask).

Innen den tid har du sluttet å bruke dem fordi sokkene nå har kurert dine problemer.

Jeg har sett annonsert tabletter som kan hjelpe mot tissetrengsel.

Er tablettene like gode som Sleepingsocks?

Bli ikke lurt til å ta tabletter (Aktiv Pros+ m.m.) som ikke garanterer eller fungerer mot vannlating om natten.

Ingen tabletter stopper din tissetrengsel om natten!